Ακυρώσεις – Επιστροφές

Επιστροφές γίνονται δεκτές με αμοιβαία συνεννόηση και εντός 20 ημερών από την έκδοση της απόδειξης ή του τιμολογίου. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν το πελάτη. Δεν δεχόμαστε επιστροφές λόγω υπαναχώρησης (αλλαγή γνώμης) σε υφάσματα τα οποία έχουν κοπεί σύμφωνα με τα μέτρα που μας έχετε δώσει καθώς αυτά δεν μπορούν να επαναπωληθούν στη κανονική τους αξία στο κατάστημα μας γι’αυτό το λόγο σας παρακαλούμε θερμά με συνέπεια να παραλαμβάνεται τη παραγγελία η οποία έχει εκτελεστεί & αποσταλεί με τη μέγιστη φροντίδα για λογαριασμό σας. Έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται ενώ διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε παντός είδους επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Για κάθε διαφορά αρμόδια είναι τα δικαστήρια Θεσσαλονίκης . 


Επιστροφές στα υφάσματα

Όταν έχουν αποδεδειγμένα , εμφανή ελαττώματα όπως παραφασάδες, μπάρες, χρωματικές αποκλίσεις και αφού προηγουμένως δεν έχουν πλυθεί ή μεταποιηθεί (π.χ ραμμένο ύφασμα). Εξαιρούνται τα υφάσματα τύπου σουά σοβάζ καθώς οι φλάμες και οι κόμποι είναι ίδιων της ποιότητας του ακατέργαστου νήματος. Εξυπακούεται ότι δεν γίνεται καμία αποζημίωση σε ραφτικά κόστη ακόμα και στη παρ’ ελπίδα ακούσια αποστολή ακατάλληλου υφάσματος. 


Tα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι            ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει στο yfasmatakesidis.gr και στη συνέχεια το yfasmatakesidis.gr να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των  λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί  να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής (πρέπει να  αναγράφεται στους Όρους Χρήσης ότι τα έξοδα τα αναλαμβάνει ο καταναλωτής). Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.