Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε ερωτήσεις; Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις που ζητούνται συχνότερα από τους επισκέπτες, καθώς και πρόσβαση σε οδηγίες βήμα προς βήμα και υποστήριξης.

Τι πρέπει να γνωρίζω για τις δωροκάρτες στο yfasmatakesidis.gr;
  1. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές στο yfasmatakesidis.gr και στo φυσικό μας κατάστημα.
  2. Δεν είναι ανταλλάξιμη με χρήματα και δεν επιδέχεται επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση αλλαγής γνώμης, παρά μόνο αλλαγή προϊόντος υπό προϋποθέσεις.
  3. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Εάν η αξία της αγοράς είναι μεγαλύτερη από τη δωροκάρτα, η διαφορά καλύπτεται από τον αγοραστή.
  4. Ο παραλήπτης θα λάβει την δωροκάρτα μέσω email, μαζί με την προσωπική ευχή σας. Εσείς θα λάβετε αντίγραφο της δωροκάρτας για τη δική σας ασφάλεια.
  5. Η δωροκάρτα είναι έγκυρη για 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις αγορές από το κατάστημα μας.
Ο παραλήπτης της δωροκάρτας μου είναι μεγάλης ηλικίας και δεν έχει email. Πώς μπορώ να του κάνω δώρο μια δωροκάρτα;

Για την αγορά της δωροκάρτας είναι απαραίτητο ένα email για τον παραλήπτη. Εάν το άτομο στο οποίο θέλετε να στείλετε τη δωροκάρτα δεν έχει λογαριασμό email για τον οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε:

  • Να δηλώσετε ένα δικό σας email ώστε να το λάβετε εσείς και να του προωθήσετε/δώσετε, τον κωδικό της δωροκάρτας. Άλλωστε λαμβάνεται κι εσείς αντίγραφο του email για λόγους ασφαλείας.
  • Να δηλώσετε το email ενός οικείου του προσώπου (παιδιού, γονιού, συντρόφου) ώστε να μεταβιβάσουν εκείνοι τον κωδικό.

Σε κάθε περίπτωση, ο παραλήπτης θα μπορέσει να λάβει τον κωδικό του και να πραγματοποιήσει τις αγορές του είτε ηλεκτρονικά είτε με φυσική παρουσία στο φυσικό μας κατάστημα.

Μου έκαναν δώρο μια δωροκάρτα. Μπορώ να εξαργυρώσω μερικώς το ποσό και να κρατήσω το υπόλοιπο για μελλοντικές αγορές;

Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτή της δωροκάρτας, εντός 12 μηνών από την αγορά της. Οπότε φροντίστε να εκμεταλλευτείτε το δώρο σας στο έπακρο και να εξοπλιστείτε με όλα τα αγαπημένα σας υφάσματα ή είδη σπιτιού!

Πως κάνω εγγραφή στην ιστοσελίδα;

Κάνετε “κλικ”, πάνω δεξιά στην οθόνη, όπου εμφανίζεται η καρτέλα «Ο Λογαριασμός μου» και επιλέγετε «Είσοδος/Εγγραφή».  Συμπληρώνεται Όνομα, Επώνυμο, μία διεύθυνση email και έναν κωδικό πρόσβασης τον οποίο για λόγους ασφαλείας θα χρειαστεί να καταχωρήσετε δύο φορές.  Κάνετε “κλικ” στην επιλογή «Αποδέχομαι την πολιτική Απορρήτου» και προαιρετικά την επιλογή «Επιθυμώ να λαμβάνω newsletter», αν θέλετε να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα της σελίδας και τις προσφορές που τρέχουν. Τέλος πατάτε το πλήκτρο «Εγγραφή» και είστε έτοιμοι!

*Συστήνουμε πάντα, προτού συμφωνήσετε με την Πολιτική Απορρήτου να την διαβάσετε, κάνοντας “κλικ” στο μικρό αγγλικό “ i ”.

Πως συνδέομαι στον λογαριασμό μου;

Κάνετε “κλικ” πάνω δεξιά στην οθόνη, όπου εμφανίζεται η καρτέλα «Ο Λογαριασμός μου» και επιλέγετε «Είσοδος/Εγγραφή».  Αριστερά, στο πλαίσιο της σύνδεσης, συμπληρώνετε το email και τον κωδικό σας και κάνετε “κλικ” στην «Είσοδο».

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Κάνετε “κλικ” πάνω δεξιά στην οθόνη, όπου εμφανίζεται η καρτέλα «Ο Λογαριασμός μου» και επιλέγετε «Είσοδος/Εγγραφή».  Στο αριστερό πλαίσιο, θα βρείτε την επιλογή «Ξεχάσατε τον κωδικό;».  Την επιλέγετε και θα μεταβείτε στην σελίδα ανάκτησης του κωδικού σας.  Συμπληρώνετε το email που είχατε καταχωρήσει και θα σας αποσταλούν άμεσα σε αυτό, οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού σας.

Πως μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου;

Κάνετε είσοδο στον λογαριασμό σας και κάνετε “κλικ” στην επιλογή «Ο Λογαριασμός μου». Επιλέγεται το πλαίσιο «Αλλαγή του Κωδικού Πρόσβασης». Θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τον τρέχοντα κωδικό και έπειτα δύο φορές τον νέο και να πατήσετε αποθήκευση.

Πρέπει σε κάθε Παραγγελία να συμπληρώνω τα στοιχεία μου από την αρχή;

Μέσα στον λογαριασμό σας θα βρείτε την επιλογή «Προβολή ή Τροποποίηση του Λογαριασμού μου». Από εκεί, μπορείτε να καταχωρήσετε εφάπαξ όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τις παραγγελίες σας και να τα αποθηκεύσετε ώστε να είστε έτοιμοι για μελλοντικές αγορές.  Με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία σας, ανά πάσα στιγμή. 

Είναι απαραίτητο να δώσω όλα μου τα στοιχεία;

Μπορείτε πάντα να επισκέπτεστε την σελίδα μας ανώνυμα, χωρίς να δώσετε κανένα στοιχείο. Σε αυτή την περίπτωση όμως, δεν θα μπορείτε να απολαύσετε κάποιες από τις υπηρεσίες μας, όπως η παραγγελία. Εάν διστάζετε, μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Απορρήτου ή τους Όρους Χρήσης για να δείτε πως διαχειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Θέλω να διαγραφώ ή θέλω να εγγραφώ στο Newsletter. Τι πρέπει να κάνω;

Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, επιλέγετε πάνω δεξιά το πλαίσιο «Ο Λογαριασμός μου».  Στο τρίτο πλαίσιο, υπάρχει η επιλογή «Εγγραφή ή Διαγραφή από το Newsletter». Εκεί θα σας δοθούν δύο επιλογές. Η μία αφορά το Newsletter και η άλλη την Πολιτική Απορρήτου. Επιλέγετε αυτές που θέλετε, απλά “κλικάροντας”. 

2310 783423
X